17 decembrie 2017

IP: 107.20.115.174
Zona acces clienti

ADVERTISING

Ziar | Presa | Reviste

In coloniile americane, in primul ziar publicat cu regularitate "Boston News-Letter", au inceput sa se publice anunturi din anul 1704. Aproximativ 25 de ani mai tarziu, Benjamin Franklin a facut reclamele mai atractive tiparind titlurile cu litere mai mari. Astazi hatline va recomanda sa aveti incredere in acest tip de reclama.

De ce recomanda hatline acest tip de reclama? Deoarece:

  • ilustratia este primul lucru observat de cititor
  • atentia este concentrata pe pozitionarea marcii
  • mesajul comunica diferentele existente intre produsul promovat si oferta concurentilor
  • textul (partea principala a reclamei) este simplu, dar convingator
  • flexibilitate, caracter oportun, acoperirea pietei locale, grad inalt de credibilitate, durata de viata lunga
  • creste volumul de vanzari pe termen lung

Pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte!